Oj så mörkt det blev=)!!

Före

Efter

Vilket bäst??
Kanske rött till sommarn/hösten å mörkt hår till vintern??Ja vad vet jag=)
Håret blir nog sitt rätta färg efter en två tvättar till för nu ser de ju mörkbrunt ut vilket de inte sku bli.

Är det btw bara jag som får helt sjukt rinniga ögon så här på morgonen när de e kallare ute?
Sjukt störande då sminket rinner ut=/!!!
Ikväll är det iafl personal fest med jobbet. Jobb 1 Lindex!
Cocktail party med mat, vin, lekar å skoj!
Ska in till stan nu snart med baby innan jag börjar jobba åch hitta en "julklapp" vi sku ha med allihopa...
Men what to buy??
Nu tror jag allt att de blir korv macka till frukost oxså!
Have a nice day!!


Kommentarer
Anna-Karin

åh goding om jag hade hunnit se att du skulle använda den färgen hade jag sagt hur mörk den var, har själv provat den för typ 2-3 månader sen :)



men jag tycker du är jättesnygg iallafall! ;)



min kusin (frisören) gav mig ett skitbra tips! :) kolla inte på bilderna utan på färgkoderna. (främst första siffran). Tex mörkbrun som jag alltid använder har färgkod 300. Ju lägre första siffra, desto mörkare färg. Siffrorna efter är lite färgskiftningskoder som jag egentligen inte riktigt vet. Men den färgen som du provat nu (och som jag provat) är alltså lika mörk (323) som mörkbrun (300) men med lite andra skiftningar :)



En del märken skriver ju sina färgkoder med , tecken, typ 3,67 och så, men det är samma princip där ;) ju lägre första siffra, desto mörkare färg ;P

2009-11-29 @ 10:19:42
URL: http://akf.blogg.se/
Anna-Karin

men var det inte du som tipsade mig om att man kan lägga i inpackning länge så släpper färgen lite? :)

2009-11-29 @ 19:21:01
URL: http://akf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0