Ont i halsen. NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!

Orka med att bli sjuk=(..
Stigit upp tidigt idag för att skjutsa paranteserna till stockholms flyget.
Blev sen natt igår då jag fastnade framför Nip Tuck.
Och varje kväll innan jag släcker måste jag lösa minst ett korsord så klockan blev säkert två innan jag sussade...så idag e jag trött..
Dagen ska jag spendera med att bara *Vara*. Läka halsen med te och ipren.
Kl 14 ska jag tvätta de nya sängkläderna och sen bädda sängen=)..Thats it!
Erik åker och ska jaga men kommer hem imorgon.
Har tagit fram kötbullar till middag..Ska göra en "Svennssons" med stuvade makaroner!!
MUMS!!
Men nu måste jag nog däcka i soffan med hundarna...Fan så sömn e bra!

Ps. Tatueringen på handleden står det mina hundars namn överst Tingy och under Donna!Ds.

Love them forever=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0