Personal festen!!

Var riktigt lyckad!!Vi blev bjudna på grekisk buffe från kafelino och vin till maten!


Julklapps lekar efter de åså efterrätt!
Sen var de singstar resten av kvällen samt stadsdels tävling!mm

Jobbade stägning igår och visste inte alls vad jag skulle ha på mej så slängde på mej en klänning som hängde på garderobsdörren i gästrummet!
Lite smink på sminket från dagen å wips så var man party fin igen=)

Jag är Verkligen inte nöjd med håret och kommer nog tvätta de som bara den så de släpper färgen..
Ville inte bli så här mörk...suck..men va kan man göra nu liksom?
Måste låta håret vila nu då de bara blir tunnare å tunnare.
nåjå in på annat......
Idag var de skylt söndag på stan..= när jag var barn så fanns de ca 40 tomtar att köpa julklappar från.
Idag såg vi två?
Blev även en sväng på storheden för att köpa lite julpynt mm
Har vart en trött dag ida.
Vaknade typ halv sex och kunde inte somna om..
Halv åtta steg jag upp å såg på tv å läste bloggar.
Efter kanske 1-2 h somnade jag å vaknade av att Erik väckte mej på soffan=)
Har hunnit med fika hos syster och Niklas som fyller 28 år idag!
Grattis!!!!!Igen

Han fick en visit kort plånka av oss med lotter i.
Jag är super känslig i att köpa lotter åt andra för om de sku vinnna stor miljonen skulle jag lacka ur!!!
Haha men de blev bara nit lotter!
Nu måste jag ta en power nap.
Imorgon Jobb 2, 7-12. Jobb 1, 13-17...Hörde jag Money??



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0