Stor tänkarn.

Inte riktigt haft lust med bloggen på ett tag.
Är nere i ett depp träsk..
Ja eller det kommer och går...
Men denna vecka vill jag mest ligga i soffan och gråta.
Hade iafl riktigt skojj i helgen, återkommer mer om det senare.
Idag är det ju faktiskt bra väder och soligt så ska kila ut på en power walk innan det blir mörkt!
Saknar dock sommarn och allt som hör därtill....


Ska bjuda älskling på mys middag idag bestående av rödbetsgratäng i fetaost fyllning och en härlig biff!
Frågan e vad man ska ha för sås vid sidan om??

Behöver loosa lite weight oxså frågan är hur man ska orka med de i träsket när de e godiset som ger ruset??
Ja förutom kärleken oxså=)..


Kommentarer
Tesa

Du behöver inte tänka på nå weight, så fin och smal som du är :). Ät lite gotta istället.

2009-11-12 @ 17:34:59
Mia

Tesa!Du ser mej allt för sällan=)

2009-11-12 @ 23:34:59
URL: http://miahh.blogg.se/
Tesa

Hehe....ser ju dig på bild här varje dag... E inte det ofta så säg..;)

2009-11-16 @ 16:48:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0