Suck........

Missade lunchen idag så nu sitter jag svin hungrig å väntar på att min kyckling i micron ska tina...Tänkte bara koka upp nå pasta å nån sås å smaska i mej..
Får besök av Karin idag så va ju tvungen att duscha idag.....=)
Passade på att klor rengöra badkaret så nu e de vitt vitt å rent igen!
KLaddade på onödigt mkt smink på mej idag..Men hade liksom tråkigt å testade mej fram..resultatet blev..
Gris fult!
Blir inte allti som man tänkt sej=)
Men jag orkar inte tvätta av mej.
Dagens outfit består av min nya favorit cardigan från Vero Moda och Karins Chillyou linne=)

Suddigt värre...
Suck..Inte mkt som går bra nu alltså....
Kanske lite mat får mej på andra tankar!!!
Hejs!



Kommentarer
Tesa

Jätte fint smink ju ;)

2009-11-18 @ 08:16:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0