VH1 Music och Kaffe

Har just gjort mej klar inför jobbet!
Blev dreesed in Black då jag egentligen planerat grönt med de va inge fint.
Men hade ju redan sminkat grönt till så Black it is!
Paljett väst från Lindex, kjol Gina Tricot och resten från Hm

Snygg avkapning på armen..Not!Men tänkte ge er läsare en annan bakgrund än hallen=)
Gjort en häftig frisyr jag försökte få på bild..inte lätt.

Men mittbena, två inbakade flätor. Svans som jag lockade åså två svarta blommor som ska gömma min fula opassande bruna snodd!
Nu måste jag ila!
Kaffe hårdmacka samt kissa hundarna innan jobbet!
Hejs!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0