Afternoon Lunch!

Kaffe och nybakt bröd!!!!=) Smarrens


Gjort på Dinkelmjöl, morot och nötter.


Däremot råkade de hände en liten olycka.......


Jo vet inte hur? men jag tröck på prezzon och de sprutade kaffe och kaffe sump över osten och kycklingskivorna=(
Men guuuuuud så gott det blev. Recept kommer!!

Nu ska jag ta en prom till Arbetsförmedlingen och se om dom vill sponsra mej med en resa till stockholm så jag får gå på en intervjuv!
Måste köpa nytt pålägg oxså=)

Så här fin blev jag i håret!



Kommentarer
Ida

Vad bra att brödet blev gott. Varning du kommer att bli beroende! :) Det är så roligt när man hittar nya recept som är enkla att göra! Har ett gäng till jag tänkt testa att göra, men det har inte hunnits med än.

2009-10-13 @ 15:24:31
URL: http://idanylen.wordpress.com/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0