Bärsen är inhandlat nu börjar återhämtningen.......

Har precis anlänt i övertorneå!!
Här har man mottagits med pizza i övertorne styleeee...
Allstå pizza med renstek, lingon, mögel ost, ost å nå mer??
Plus en pizza med salami, anannas å nå grönt..kanske pepperoni??
Ren pizzan var en SMAK SENsation!!!!!!!!!Mumma!!!
Så kul att komma hit man blir alltid bjuden på nå nytt å spännande=)
Tur man inte e kräsen=)???...eller hur var de nu?hehehe
Ska försöka övertala sällskapet att se Idol ikväll. Tänkte lägga mej i Idet tidigt ikväll då jag e så jävla trött hela tiden!Imorrn e de ju PARTY!!!!!!!!!!!å då vill jag vara laddad så jag orkar med att supa gubbarna under bordet!
AIIT!

Just ja!. Det är snö här...Det var jag inte riktigt beredd på..=(..
Vilken tur att jag bara har med mej fin skor då??

nå Allt kan ju inte gå rätt till=)
Hade föresten en fullsatt dag på jobbet med massa lustiga kunder!!hahahaa

Googlade på "galen tant med bröst". Detta fick jag fram hahaha=)
resten får ni föreställa er=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0