Dagens roligaste!!

KLarade mej från bränder på jobbet idag men de har varit sjukt mkt folk  så var heeelt slut när jag kom hem..
Sprang en snabbis på stan åså givet Systembolaget!
Kom hem när jag dirket kom ihåg att FAN tvättiden!!!!!!
14.20 och min tid fanns kvar=)Nice!
KÖpt nytt tvätt medel...Flytande Ariel..
Insåg efter jag doserat alla tre maskiner att den flytande skulle vara i ett annat fack!
Fuck..Men rent blev de iafl=))..
KÄnde en otrolig energi efter allt springandes fram å tilbaka så tog mej en prommis runt sjön i det fina vädret..
När jag var hemma var de mörkt och jag blev staaarving..
Het Quorn enchiladas stod på Menyn.
Erik hade med sig Lind´s choklad hem...Mörk choklad å blåbär som var TO DIE FOR!!!

Åså två med mousse...hmm så där.

Just nu sitter jag med blekning i håret!!Eller slingmedel rättare sagt!!
Gjorde på mej själv idag så har testat denna    
En kvart kvar sen skölja ur åså rött igen på de!!
Slingar mest för jag vill ha effekten=)!!
Får se om det blir någon skillnad=)!!
Nä jag måste nog skölja ur nu...eller kanske läsa först hur länge de ska sitta i!
Tjoos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0