Det är dom små som räknas=)

Vakande upp med huvudvärk idag...tänkte igår då jag fick huvudvärk hos karin ATT jag sover bort de...
Men icket!
Sitter och pratar me systers son på msn och frågar vad han vill ha i julklapp och present då han fyller år dagen innan julafton....:

edwin säger: Hej
Mia säger: hej edwin!!!vad gör du?

edwin säger: vakna nys

Mia säger: oj vilken sov morgon=) Har du höst lov nu??=)

edwin säger: ja

Mia säger: vad vill du ha i julklapp/present iår?

edwin säger: Jag vill ha tingy

Mia säger: hehe okejs du får prata med far din och elin om de=)

annars då??leksaker eller kläder?keps?

edwin säger: donna valp

Mia säger: hehe okej då vet jag=)

HUr jävla Söt kan man vara=)!!!mitt hjärte gull!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0