God afton!

Sitter i soffan och har precis ätit upp mitt kvälls fika...eller ja middags måltid för dagen=)
Mummsat i mej en tunnbrö rullle med kalkon oxså en tallrik med havrefras å bläbärs sylt!
Till de en stor kopp blåbärs te...E galen i blåbär!!!!!!!!
Tidigare idag har jag hälsat på mor som e hemma sjuk från jobbet=(
(Dagens myyyys outfit)

Efter de en runda på stan då jag har tusen skapar ideer i huvudet men fann inget annat en ett bas linne som ska göras om=)
Hemma har jag försökt förstå mej på lite data tjosans men började städa istl och gjort en kålsallad!
Nu flera timmar senare har jag fortfarande gjort nada på datorn förutom läst bloggar=)

Idag fyller även Niklas "Nicke shake" Karvonen aka mitt ex hela
30 år!!!!!!!!!!!!!!

Stort GRATTIS önskar  Mia och doggsen=)....NU e du näst intill gubbe!

Nä nu åter till att försöka göra nånting nyttigt!
Är sugen på skräck film men Erik sover i StorUman?heter de så??
Nå jå..jag e iafl skit rädd för spöken och andar. Och så klart när Erik e borta så spökar de ju allti!!!
IIIHHHHHHHHHH...
                           


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0