suck...........3 h

Typiskt...............
Hade bokat upp dagen med att träffa Anna-Karin på stan idag..

Lunch å shopping samt en jävla massa prat då de va aldeles för längesen vi hängde....
MEN.........
08.10 Ringer dom å frågar om jag kan jobba extra idag...13-16..Givetvist måste jag ta de men de e så jävla synd att hela dagen blir förstörd på sådana pass....
Eftersom man har hundar gåre inte bara att dra på stan tidigt å komma hem efter fyra utan jag får hålla mej hemma till iafl 12.30...Efter de ska jag köpa tyg på Ohlssons om jag kommer ihåg!
Sku behöva en hudfärgad bh i min size oxså..Hm går alltså fet bort.
NÄ nu får de ta å bli lite mer action i mitt liv!
The end


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0