TRött

Idag var de tungt att vakna...Antingen var de städtanten i trappen eller nån granne som städade och levde rövare innan 9 på morgonen.
Så nu känner jag mej trött och lite grinig..Inte alls bra!
Gick å la mej sent igår med tanken att jag kan ju sova till 11 minst.
Idag ska vi ju till Karin och Maris stuga. Vi ska vara där hela helgen och basta å bada badtunna och dricka en förjävla massa goa öl!!=)
Men före de ska vi idag prova para Donna...Om hon nu e i höglöpet och e sugen=)
Annars får de bli en annan dag=)
Tomt utan Tingy hemma men samtidigt lungt och skönt....Men saknar irrvarvet iafl=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0