Une dos dres Chihuahuas???

Jaa Hoppas på att det blir många små valpar=)
Parar ju mina doggies nu och idag bara har dom fastnat två gånger vad jag sett och igår pippades de på som bara den!
Snart borde dom vara less på varandra hoppas jag så vi får lite lugn och ro här hemma.

Donna liten å goooo...
Snart tjockare hoppas jag=)..än hon redan e då hehehe
Har inga bebis bilder på Tingy då jag tog han då han var 4 månader och alla små foton finns på min andra hårddisk=/

Men de kommer nog bli sååå söta små valpar om det nu lyckas!!

Hihi....man har verkligen glömt bort hur småa dom är till rasen...Donna väger nog inte ens ett kilo på den här bilden=)


Kommentarer
Frida

Vi måste ju få komma och titta på valparna, om det nu blir några! :)

2009-10-17 @ 19:49:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0