Usch vilken Is kall dag!!!

Nervöööst tänkte jag att idag ska jag försöka klämma in mej i mina snygg jeans!
Dvs Levis jeansen jag fick i julklapp förra året då jag va något taightare i i kroppen=)
Men se där!Dom gled på lätt och smidigt och satt som gjutet!!Bara liite love handels och dom framstår då främst när byxorna glider nedanför höftet. Det e alltså ett par jeans med högre midja som ska gömma sånt.
Men ja e ju konstigt byggd så på mej sitter dom lite mittemellan=)!
Glad blev jag iafl då jag kännt mej rundare å fläskigare ett tag nu.

NOtera mina super snygga leopard tofflor=)!!

Nyss har jag ätit god gröt frukost med oboy och basturökt korv macka!
Så jäklans gott med nå salt i sej på morgonen=)
Promenaden med Donna var IS kall så nu ska jag ta på mej Ännu mera kläder och ta en promenad till Bergviken och sola!
Efter de gå till Nautilus å kolla om Friidis jobbar å dricka en kaffe!Om intet så ska jag iafl in till stan och lämna igen de jag köpte på Hm förra veckan.
Mys tröjjan var jätte fin men eftersom jag inte testade den innan jag betalade den så upptäckte jag när jag kom hem att det fanns sådana där fula hål i ärm slutet för tummarna!Och då var det STORA hål!!
Jag ville ju egentligen ha en fleece jacka men utan huva.
Party linne får ¨åka tillbaka den oxså då jag helt enkelt verkar ha blivit en hemma festare och kroglivet lockar inte på samma sätt längre=)
Så en ny mysdress sku sitta fint=)!
Nä NU ut och Inspireras och lyssna på lite musik i det fina värdet!!!!!
Tjoooos!!!


Kommentarer
Tesa

Du har inget fläsk nånstans :)....så jävla smärt och fin.

2009-10-08 @ 12:47:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0