What to wear???

Som jag anade hade jag besluts ångest angående klädvalet lördag kväll!
Som tur vad hade jag med mej 2 extra kjolar..
Valet stod mellan dessa två till tre....




Valde de jag hade planerat från början just för att de va ett bra tag sen jag använde kjolen från Weekday-
¨
Ego bilder på Moui!!!=) Mackan tyckte jag klätt upp mej väldans mkt för en fest i skogen.
Mitt svar på det var att jag började lätt men spårade ur=)

Lite bilder från kvällen..............
Kvällen bestod av älgsoppa och nybakt bröööd

En massa gamlingar

Ett gäng Yngre




Lotterier (Erik vann stort!!Keps, kåpa ocn en lampa=))

Macke den jävlen vann min laser bra att ha när man ska spika upp tavla pekare!

Karaoke


Och alkohol!

Festen spårade aldrig ur. Utan vi la oss i tid som ett par oldies som sku upp tidigt å jaga dagen efter=)
Ja..Jakt laget skulle faktiskt de men en viss Erik sov till elva=)
Nu blir natt på rikt för idag!!
Sov gott



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0