GI-Middag

Är i Öt!Och igår bjöd Eriks kära mor på Gi Middag!!
Till förrätt blev de färska lättkokta rödbetor med getost på!Överaskande gott!
Därefter fick vi köttfärsbiffar till huvudrätt med lite tomatröra på samt grillad zuccini!
Mums filibabba=)!!!
Tänk om man sku ge sej an Gi dieten å bli slimmad igen?!=)


Att jag sen åt en massa Polly som stod på bordet blundar jag för=)
Just ja!Hon hade även bakat en chokladkaka med squasch i!Veggie cake=)
Man hade aldrig kunnat ana de ens=) God den oxså med valnötter i!
Nä....Livet är allt bra tråkigt just nu därav den dåliga uppdateringen...
Hejs


Kommentarer
Therese

Du är ju jättefin ju! OCH på det översta kortet tror jag nog du var lite föööör smal väl?



Lev och må! krrram

2009-09-06 @ 16:22:42
FRida

i like you the way you are now!

2009-09-06 @ 16:42:12
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
rudolf

alltså du är ju jättesmal! om du menar slimmad hoppas jag du menar fit som i typ tajjt,träningsmässigt.

2009-09-06 @ 17:57:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0