God Kväll!!

Är ganska nyss hemkommen från Ikea och kaffebesök hos Elli och Johan=)
Drog iväg kring 10 imorse för att inhandla sänggavel och hallmöbel som prio ett!!
Kom därifrån lyckligare än gladast då jag hittade mina nya dröm skor från Sko Punkten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tingy ville oxså vara me=)=)!!Svårt att fota dom nu när de e så mörkt överalllt!
Men jag e verkligen suuuuuuuuuuuuper nöjd=)
Exact så höga i skaftet som jag ville ha..Minus att de inte var kilklack men stort Plus för Nitarna!!!=)
Loving It!!!
Rätt lika mina senaste från Din Sko fast nu har jag högt skaft och klack!Wie=)
Att man kan bli så glad för så lite!!
En sänggavel blev de iafl oxså!!Men hallmöbeln den va slut=(
Köpte även en kuddde och typ 15 större ljus!Nu jävlans ska de mysas!!
Blev inte så jävlans mkt mer från min sida men e man arbetslös så e man=/
Nu har Erik åkt för att träna innebandy å jag har vräkt i min två varma mackor å massa snarra.
Ikväll blire film hos Benge å Fia..Ska bara försöka hålla mej vaken e sååå trött!!


Kommentarer
Ida

Snygga stövlar! Tack för sovplats och gofrukost i lördags!

2009-09-27 @ 20:36:16
URL: http://idanylen.wordpress.com
Elli

Jädra snygga stövlar! Trist att ni skulle komma just då jag var i stallet! Bra att de blev lite fel med sängkläderna, de betyder att vi måste åka snart igen...! ;)

2009-09-27 @ 22:30:04
URL: http://mittlivsomelli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0