Horror Movie!!!

Igår kväll satte jag igång en skräck film!!
"Fågelskrämman 2"

Jävligt smart mitt i natten när man är ensam hemma!!hehe
Tur nog var den inte så skrämmande utan även lite smått erotiks snusk var med=)
Brukar vanligtvist drömma marddrömmar efter skräckisar men inatt har jag sovit som en prinsessa och vaknat upp kl 11 så har fått mej en REJÄL sovmorgon med tanke på att jag denna vecka sovit oroligt=/

Efter frukosten tog jag Pärlan och brummade till Kronan å lämnade lite saker jag rensat och sökte en Cykel.
Men de hade dom inte så klart!!Vart fan kan man köpa begagnade cyklar?någon som vet?
Min gick ju roligt nog totalt sönder förra året när jag onykter skulle cykla hem på en isig bilväg när första kvälls isen lagt sej..Oj bromsarna funkade inte...
Jag ni kan ju själv tänka er hur jag landade och cykeln..ja den gick totalt sönder..
Kedjan lossnade...Växlarna försvann...bromsarna gick ännu mera sönder..haha
Tur jag hade på mej min 20 kilos vinterjacka för jag klarade mej utan blåmärken=)

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe sen lägga mej i soffan för har sjukt ont i ryggen..
Kanske sätta igång en till film=)
So loooong



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0