LÖrdaaaaaaaag

Jag gillar lördagar!!Utan stress, bara vakna upp sätta sig i soffan....
Zappa igenom hundra kanaler utan att bestämma sej för en...
Långa frukostar och mys med filt!
Är det sol ute är hundra gånger mysigare!!Vinter e helt ok då oxså för då kan man tända ljus!!
Idag kommer bli en toppen dag!
Karins Gotland har kommit hem från Afghanistan och det ska firas!!
Så vi ska bada badtunna ikväll äta tacos å dricka öl!!!Kanske tvinga alla spela lite favorit kanasta oxså=)=)
Tills jag blir upplockad ska jag ut och busa med hundarna, äta frukost och fixa naglarna!
Mkt annat som måste göras men de får dröjja!!
Tjodilos!!!


(Bilderna är från stugfesten 2008)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0