Morgon Regn eftermiddag sol!

Och jag ska strax iväg på en låååååååång prommis!
Har njutit lite för mkt av de goa i livet på sistonet och kläderna sitter inte lika snyggt på=(
2-3 kilo måste bort hur nu de ska gå till när man njuter av livets goa smaker=)
Inatt har jag sovit förträffligt jävla UNDERBART på min nya kudde vi köpte på Ikea igår.
GOSA HASSEL Kudde, sido-/ ryggläge
GOSA HASSEL
Kudde, sido-/ ryggläge
129 kr

BUY IT!!!!!!!!

I lördags jobbade jag ju på gammel jobbet Cubus och införskaffade mej en enkel svart tunika med nitar i midjan.
Kommer passa super nice med ny skorna jag köpte igår=)

Köpte även en farfars tröjja i nå typ grisrosa färg??

Den invigdes igår på Ikea å var super skön å söt=)
Köpte även med mej tre av Depends nya nagellack i färgerna mullvads grönt, matt blå och lätt shimmrigt grå.
På Lindex köpte jag den stickade koftan jag bloggade om för nån dag sen i lila men fy fan så den va stickig och varm..
Var ju Ull i den så den ska ja lämna tillbaka. Hittade ett purpur färgat linne i rea stället som jag behåller iafl=)..Fan så jag shoppar på sistonet men va fan jag e ju Tjej!!
I love to Shop!
Nu när solen kikat fram efter regnet så ska jag gå runt gultsa kanske tom sjön åså hem!
Ta ett mellan mål sen skruva ihop sängbenen så jag får en hög himmelsk säng!!
Tjoos!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0