Sen kväll med Seinfeld

Som vanligt alla vardags kvällar!Love It=)
Känner mej bättre i sjukan idag så tog mej en lååååååång prommis.
HInner just nästan hem när jag känner regndropparna och kollar upp mot balkongen där mina täcken och kuddar hänger ute och luftas!!
Hinner just ta in dom innan de spöööö regnar..
Vart fan kom regnet ifrån??Var ju strålande sol när jag började promenaden i mina sunbrills!
Hur som helst så efter prommisen blev jag knäsvag å fick världens blodsockerfall=(..
Håller mej ju socker fri denna vecka..ja eller försöker så tror de har med mina nivåer å huvudvärk å göra.
Svettandes å skakis hackar jag en avocadosallad och Sambal Quorn rullar i ugn!
Tusans så gott de var men ta mej tusans så va de choklad på tvn å mina sugahh cravings kom fram å jag slank in i frysen å tog mej en hemmagjord kakebit med dark choklade i=)

Fan blev värsta novellen om mina socker behov..Tur jag har så intressant blogg annars??haha Not=)!

Resten av kvälen har jag legat utslagen i soffan med Tingy vid bena som vanligt och Donna vart som helst mina händer är så jag kan klappa henne=)
 

Världens mysigaste hundar har man=) Och till helgen får man ett tillskott i familjen när Alma och Majja kommer på besök!!Svart å brun!!
Ska passa dom medans Elli å Johan ska på rajtan tajtan=)=)
Själv ska jag unna mej ett glas rött på lördag...Sjukt sugen=)


Viiiiin!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0