Totalt Trött........

Sitter i soffan och kollar ut över vädret som är reeeeeeegn och blåst..
Så jävla typiskt när man hade vela promma och sola...Sparar krafterna tills imorrn=)
PÅ fredag blir fan stan..e grymt shopping sugen fastän jag knappt använt allt jag shoppat i sommar=/
HIttade en grymt myyyyyyyys kofta på Lindex som jag nog kommer att inhandla så småning om=)=)
Lila melerad å helt fantastisk höst mysig=) 299Kr
(Bilder från Lindex Shop Online)


Den här var ju inte heller illa pinkat!!!!!!!! 299Kr

Tills dessa skönheter skulle dessa legginsen sitta fint till=) 199Kr

Bara konstatera att vi tjejjer oftast blir panka innan pengarna ens rullar in=)
Nee nu måste jag sluta fördriva tiden å snika runt på internet sidor=)Blir så dyrt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0