Ååhh Jag blir så Glad!!!

Att Alvin Äntligen fått en underbar ny Matte!!!!
Idag har jag lånat Albus på lite bus besök=)
MÖtte upp Alvin och nya Matte Sofia på stan...
Sen har vi bara hängt här..Lekt med hundarna och pratat!
HUndarna har busat så mkt att jag knappt fick med dom på bild=)

Alvin och nya Matte!


Bus!!!!!!

Tingy gav sej in i matchen=)

Trötta själar...

Och tröttast av dom alla=)


När Avve å nya Matte gick satte jag eld på grillen och överaskade Erik med lite grillad kyckling och go bönsallad med diverse tillbehör=)
Han låg å vilade efter jobbet och blev glatt överaskad!!!!

Grillspett med marinerad kyckling, bacon och tomat.

Tillbehör såsom bönsallad, guacamole, mozzarella kulor och rostat bröd med gräslöksfärsk ost!!
MUMS!!!!!!
Helvete vilken fantastisk flickvän jag är!!!
I´m a Keeper hehe höhö *;0)
NU ska vi dricka en kopp kaffe, sedan ta en promenad!!!
God kväll alla sköna!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0