Fet av macka??

Igår stötte jag på två lustiga personer..
På hund promenaden ser jag hur en kvinna lutar sej framåt..
Shiit tänker jag att hon håller på att svimma dö?!?!?!
Längre fram ser jag hur hon reser på sej drar på sej trosorna och sen byxorna.
Hon hade bara kissa. Mitt på bil vägen..bara så där!?--hm?
GUbben då.._
Står och betalar min sallad på MAt & prat, tar två bröd bitar.
Gubben breve mej pekar och säger att sånt där ska du inte äta då blir du tjock!!
EEhh ööhh??
Han säger vidare att ja då vill inga killar kolla på dej.
Svarar att ja men de e ingen fara jag har mitt på de stabila.
Jasså haha flummar han på..
Får sedan höra att den mannen antligen är jätte trevlig åt folk eller jävlans Otrevlig!
Vet inte hur jag ska tolka de kommentarerna??
KOmmer jag att bli fet å singel nu??



Kommentarer
Tesa

HAhahaha... fy fan va äcklig bild. Du kommer inte bli fet av en macka och verkligen inte singel :)

2010-04-22 @ 09:11:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0