Jag går BANANAS!!!!!!!

Fan!!Är det bara jag som inte kan öppna bananer utan att knosa toppen??
Toppen som är den godaste biten då den brukar vara hård å härlig!
Gillar inte banan egentligen men då å då får jag sug efter omgona bananer på g att bli gula men inte riktigt!
Idag är iofs min banan typ mörkbrun för att den legat i kylen men den e kall å håååård!
SÅnt gillar jag hihihi
Haha

Idag ska jag hänga med Preggo Elli hela förmiddagen=)


Vi ska käka lunch på Bakfickan sen ut å kolla på växter till bland annat mina nya ute kruka. skor på Skokanonen och köpa Polly på Dollar Store!
Var ett tag sen vi sågs och är grymt spännande att se go magen!!!!!!!!
Soo Looong=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0