Lill Skrutten!!!!!!!!

I väntan på kvälls promenaden=)

Har inte idas skriva om de men de funkade INTE med den förra köparen.
Så Alvin har varit hemma hos mej några veckor tills de löst sej med allt och nu har han en ny Matte=)
Saknar han TOK Mkt!!!!!!!!!!!!!!

Lill Brunisen har lycktas klämma fossingen i en hissdörr då han sprungit ut eller var de in??
Så han har bur arrest och ska undvika att stå på benent minst en vecka.
SMärt stillande mm..Lill stackaren=(

Syskon Kärlek!!!

Men nu vet jag vart jag har mina små råttor!!
Donna har btw blivit Jätte tjock igen och jag måste hitta nån diet food.NU.
Puss å Hej


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0