Påskhelgen!

Eftersom jag har ett JOBB iår har jag tagit på mej alla helg dagar=)
Eller skulle ju jobba helg hur som helst men nu blire ju liksom söndagar, fredag och måndag.
= 100% Ob. Det tackar vi handels för=)
Dess värre verkar de som att de bara är Rusta som har öppet i helgen men ere segt med kunder så får jag Dona på min avdelning å då blir jag glad=)
Förra året var vi upp till ÖT..
Träffade Lisa och Andreas. Åkte skoter, snowboard, grillade, söp och hade skojj!!!

Iår är Lisa gravid och en bebis ploppar nog snart fram=)

JAg var mörkhårig och Erik lång hårig=)


Vi gillar GRÖNT=)

Träffade på Anna-Karin i snöbacken!!Pullinkiski

En tur till Ylläs med Eriks bror ock käreste!!

För jävla nice vare där=)
Ja iår...
Iår är de snö slaskigt och grått!
Blir käka karrameller för mej själv=)
Imorgon ska jag och syskon koka ihop påsk middag!!
Dricka en öl eller två=)
Mkt treeeevligt!
Suttit och skrivit ut massa fina bilder med min nya skrivare.
Bror ska allt få en fin påskpresent av mej!!!=)
Ha en trevlig Påsk helg!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0