Schteeeeeeeeeeeeeeek!!

Suttit ute på balkongen och solat med Tingy!

Men Kände de va dags för en lite update=)
Igår var jag som sagt var på stan en sväng med MAria.
Köpte nya solglasögon...(kan man ha för många??=))
Tingy fick agera modell=)

Jävligt häftiga i färgen då den går i rosa över till brunt!Åså ser dom JÄVLIGT
 dyra ut=) haha psss
MånDagens outfit ala Lindex å Bikbok as usual=)

KLippte till mitt hår igår och de blev faktiskt ENORM skillnad=)
Började måndagen med att promma i mina snygga Nike skor...Det jag glömt bort men fick erfara likasom förra året är att jag får fett mkt skavsår vilket gjorde att jag fick halta mej igenom stads rundan=)
Blev inte så mkt shopping men däremot hämtade jag ut ett HM paket som hade innehållet!:
Vit och svart bas topp

med puffärmar i lite spets=)

Ett duschdraperi med rosa fjärilar och den rosa leopard mönstrade handduken som bara är början på mitt snart rosa badrum=)


På kvällen bytte jag skor och prommade faktiskt en timme med Erik..Gjorde ont som fan men hade som mål att hämta min cykel hos mor så vi tog en kaffe där ocså!
Hann inte med fjäll bloggen så de får bli latah!!!
Hörs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0