Aldrig blir man nöjd över sin vikt!??

Nå jävlans!!Kläderna passar inte längre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Provade kläder igår kväll inför dopet..
Planen var min kjol från weekday..men den hade blirr för stor i midjan=(

(gammal bild) Vad de blev får ni se sen=)
Inför dagens ärenden tänkte jag ha min kjol från H&M..
Även den satt löst!!!!

Suck...Tur att den kom med ett bälte och genast satt den bra=)!


Fan vad less jag kan bli på oss kvinnors kropps tänkande..Eller iafl mina tankar!
Tänker ofta att hmm borde gå ner iafl 2-3 kilon...bara För att de ser bättre ut på vågen..
Men så går man ner i vikt får skit snygg midja..men resten av kroppen då??
Ansiktformen ser förjävlig ut..brösten säckar ihop och hänger ned till navel...
Så fort jag går ned i vikt vill jag ha mina bröst tillbaka..
Frågan e ju stora fasta bröst och lite degig mage??
Eller smal midja och hängiga tuttar??
Jag föredrar då mina fasta bröst!
Så nu ska de ätas=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0