Fredags mys!!!!!!!Nä eller..*host* fest..=)

I fredags var de dags igen!!

Härligt tjej kväll hos Frida Ö som slutade med spontan utgång på All Star=)!
Vi började kvällen med lite hårfärgning och slingning.


Rotsaker sattes i ugn kring halv åtta tiden..Kl 22 Var grillning klar och vi satte oss ned för att käka haha..
Lite fruktsallad med vit cholklad hann vi oxså med=)

Halloumi, kyckling, fläskfile å karre!


Där efter cyklade vi mot All Star..
Knappt någon själv där då men efter ett tag rullade de in studenter som undrade om de här var allt luleå hade att erbjuda??haha


Vi fick övertala dom om att när Stuk öppnar kommer dom aldrig mer in till City för där är de röjj!!
Men jag tror dom hade rätt roligt den kvällen iafl!Vi kan vara ett rätt galet gäng haha=)

Den här killen var från Dalarna..Någon du känner igen Ida??=)

Hooohh..?!=)

Fisk puss=)

Jaooo..??Spex?

Tack bruuds för en trevlig kväll=)!!

(de hade ju sett snäppet bättre ut om vi faktiskt målat en mustasch på fingrarna=) )
Lördag upp å jobba..Åter igen febrig=(..

Söndag å typ frisk..Jobba jobba åså på kvällen körde jag förbi till Rutvik för att hälsa på Elias..

Ja och Elli å Johan=)..Lite bebis mys för att sen entra hemmet och min käre säng=)
Just ja bakade hemma gjord pizza igår ocxså!
Två stora plåtar=)
En med korv, tomatsås och ost!!klassikern=)
Och så en med soltorkade tomater, rökt skinka, tomatsås, ost och mozzarella ost!
Saftig, salt och god!!Rekommenderas!!!
Idag wörk igen och all week till friday!!Sen lång ledig=)


Kommentarer
Ida

Hehe...nej det där var ingen jag känner igen. :) På torsdag åker vi norr ut och vi åker nog upp till Kalix en sväng först och tar Luleå till helgen. Hoppas du är ledig något i helgen så vi hinner ses! Kram

2010-08-16 @ 12:42:10
URL: http://idanylen.wordpress.com
FRida

gillar mina dubbelhakor=)

2010-08-16 @ 21:25:44
URL: http://fridaostrom.blogg.se/
ellis lillebror

hahahaah jag känner igen honom :D skulle han börja plugga här? :D

2010-08-16 @ 21:48:25
MiA

Hahah vad kul att nån kände igen han=)!!Jo han skulle plugga om jag kommer ihåg rätt till civilingenjör med inriktning bygg och broar eller nå liknande!!

2010-08-18 @ 09:38:44
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0