Lördags häng with tha gäng!!

I helgen har jag jobbat för slanten!
Men igår slösade jag även lite för mys med tjejjorna=)
Vi började kvällen på Zan..
Jag åt en pizza- Azteka som Friis tipsade mej om..Den fick 10/10 =)
Elli gick tyvärr på botten nappet och valde den grillade kycklingen som såg (var) hemskt torr och gul (saffran) ut =/..........
Sen gick vi vidare till biografen där vi såg "Grown Ups"....
Så hysteriskt rolig film=)..Fick tom torka tårarna haha så den kan jag verkligen rekommendera!

Skönt med en lugn helg och farmför allt NYKTER!!!!!
Känns i kroppen och behövdes nog nu när jag e schemalagd ALLA dar denna vecka!!
Hej hopp fritid!!=) *vink*



Kommentarer
HeidiK

Vilken härligt lugn helg du verkar ha haft! :) Usch jag måste och jobba idag :/ de har ju som varit skönt att vara ledig!

2010-08-30 @ 08:29:02
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
Ida

Igår såg jag också Grown Ups, blev så sugen när ni skrivit att den var så kul. Den var ju så rolig, vad jag skrattade!

2010-08-31 @ 07:59:59
URL: http://idanylen.wordpress.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0