Mellanlandar hemma!

Var de bara jag som fick ta på mej dubbla leggins imorse när de visade 5 grader ute??
Brrrr.......
Tur jag köpt mej en ny gosig tröjja att mysa med=)..Från Hm149:-..

När man läser min blogg kan man ju tro att jag aldrig shoppar!? hahaha=)

Nu ska jag cykla in till stan och lämna tillbaka en topp från Hm..den i zebra..blev lite för många=)
Sen ska jag snabbast möjligt gå till Anniz/Stefan och mysa på Edwin resten av dagen.
Tills jag ska hämta mina hundar iafl som vart på "pyjamas" party (sovit borta) haha..
E helt knäckt i kroppen..Byggt om hela klädavdelningen idag och plockat fram MASSVIST med tunga vinterjackor..
Men nu kan ni iafl komma å shoppa fina billiga parkaser!!
Se yaah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0