En lat dag.........

Vad gör man en ledig dag då man vaknar efter 12 timmars sömn och har inga måsten??
Jo man latar=)
Steg upp i mina fantastiskt vackra rosa flanell pyamas byxor med döskallar och hundar på=)
Sitter framför datorm..äter frukost och latar lite till!
Ser en Movie på canal +...tackar för alla kanlar man har dessa dar=)
Smsar lite...
Myser på i pyamasen...Går ut och skottar lite runt bilen, skottar mej fram till hundbajs sopkorgen...skottar lite kiss väg till hundarna...skottar fram min vespa jag inte hunnit(orkat) ta in i förrådet..
Inser att jag tagit med fel nykel..söker nykel..hittar inte nykel..
Smsar lite till...
Drar på nike byxorna och far å solar=)
Vi ska ju å batsa bada på kalaskulan me jobbet imorrn å äta go mat oxså så vill ju inte vara en blek fis=)
...Suckkk....tian fastnar....får ut den...tia två fastnat rejält!Måste ringa solnisse killen som kommer å fixar..
Och där står ja i mina super sexiga mys brallor...men ja bryr mej inte..har ju mys dag=)
Brummar vidare till willys för att köpa kokosmjölk.
Kör därifrån över 300 spänn dyrare=)
Slår in julklappar...älskar köpa julklappar för jag e så himlans grym på att handla presenter till andra så sitter med ett leende å tänker att fu fan vad jag e grym på att köpa gåvor till andra=)
U are yhe BEST!!!
Fräser på lite kyckling...planen e thai påse mix....andrar om och gör min super heta chicken sambal med cashewnötter=)...Häller upp ett glas vatten..tar nässspray...
Tänker vatten..trist...tar mej en Corona öl istället...sagt å gjort..måltiden blir hundra gånger godare=)
En kaffe på de här då??nääää
Tar en till Corona å häller upp lite chips istället=)
Och nu sitter jag här...fortfarande i mina pyamas byxor..
Känner livet..och övervikten...För mkt av de goda i veckorna men vad e livet utan att avnjutas??
Väntar på att Puddis ska ringa sen ska ja ta mej en dusch...
Imorgon jobb....tydligen jobbat över 176 timmar förra månaden..inte illa...
Skönt att vara ledig 6 dar på raken nu i jul...det gillas=)
God kväll på er!!!


Kommentarer
HeidiK

Härlig slappar dag!

2010-12-17 @ 22:10:12
URL: http://www.heidihk.wordpress.com
elin

det där lät heeeelt underbart =) å de där med julklapparna stämmer till 100% skrattade så gott när jag läste de haha

2010-12-17 @ 22:12:56
emma

vars har du köpt dom fina pyjamas byxorna?? :)

2010-12-17 @ 22:48:29
Mia

Pyjamas brallorna är från när jag jobbade på Cubus=)!!Säkert 4 år gamla=)

2010-12-17 @ 23:05:15
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0