Fin middag!

Blev bjuden på tre rättermiddag en helt vanlig torsdag!!INte illa de va=)
Fick ett gott rågbröd med sallad, parmaskinka, mozarellaost och tomat på till förrätt


Glömde fota upplägget på varmrätten men de bjöds på spenatstuvning med ädelost och cremefraiche i. Till de pasta..mmmmmmm mumma=)

Efterätten beställde jag=)..Vit choklad pannacotta....Ingen gör den lika god som Ellinor=)

Efter mat, gott och kaffe blev de bebismys tills de skulle nattas..


Lille Elias såååå så söööööööööööt!

Hann se lite Lyxfällan innan jag åkte. Damen i programmet påminnde mkt om hur jag var förr i tiden. Hade nog satt mej i hennes situation om jag inte insett hur svammligt de är att äga allt man är sugen på!!
Men för att skita i de så blev jag fett shopping sugen så nu ska ja surfa på nätet!!
Tack Elli och Johan för den underbara middagen!!=)



Kommentarer
Elli

Vaaaarseeegoooo! =) De var bara roligt!

2010-12-10 @ 10:24:01
URL: http://mittlivsomelli.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0