Ledig??nää bara sjuuuk.......

Den här så kallade ledigheten har inte ens börjat kännas ännu=(...
Glider runt i hemmet i mina flanell byxor och tre lager tröjor...
Hostandes, snorandes, snytandes , frysandes och svettandes...
Thank GOD för tv och internet dagar man knappt orkar röra sej=)
Nu ska jag försöka ta mej upp och kissa hundarna...att allt ska kännas tusen gånger jobbigare när man e dålig=(
Bjuder på ett syskon foto från julafton..Här i dagarna kommer en hel uppdate om mina sjuka men trevliga juldagar=)

*Kram*


Kommentarer
jensi

men gud! det ser ut som att jag har läst fysik med din bror denna termin ! hoppas det gick bra för honom! =)

2010-12-31 @ 11:02:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0