Blogg brist pga.

Har haft ena riktigt tunga dagar här.
Försökt att mentalt förbereda mej på att lämna bort valparna..
Men så i måndags tog verkligheten över och jag stört lipade innan jag for å lämnade Brunis.
Som nu bor hela 5 minuter bort.

Alvin skulle lämnas idag så de tårades igår oxså tills nya Matte hörde av sej och var kräksjuk med bebisen.
Så Alvin får stanna kvar här några dar till...
Inte bara att det är sjukt tungt att måsta slita sej loss från sina "barn" och vara ledsen så har jag fått fet jävla snor förkylningen så jag känner mej som i en bubbla.
Orkar alltså inte med mkt just nu.


Kommentarer
sussa

Kan tänka mej hur svårt/jobbigt de måste vara å lämna bort dom :(..Jag hade en kattunge hos mej i 1 da å de kändes som att hjärtat gick sönder när jag va tvungen å lämna tebex honom :(

2010-02-10 @ 18:52:16
URL: http://sussnanna.blogg.se/
FRida

stackars dig! shape up gumman. Det ordnar sig!

2010-02-11 @ 10:10:11
URL: http://fridaostrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0