Hur typiskt är det inte att bli kiss nödig när alla 4a hundar ligger å sover på en!?=)

Sista veckan med doggsen nu...Känns för jävligt samtidigt som jag vet att fyra hundar är för många för att kunna ge var och en tillräkligt med uppmärksamhet, pli och ork helt enkelt.
Dom små rackarna busar mer än Donna å Tingy någonsin gjort tillsammans=)
Hänt i veckan då??
Jobbat kväll vilket betyder att jag är hemma kring 9e. Börjar tolv vilket betyder att jag sover tills jag absolut måste stiga upp=)
Slappat i soffan framför Paradise hotell som total flippat på sista tiden och de visade sej även att dom fuckat till programmet rejält när det person alla ville skulle åka ut vann..
Vann bästa person??Nej..Men den mesta koko iafl!Hon bjöd ju på sej så va ska man säga..
Underhållning..
Big Brother kan ju slänga sej i väggen med att vara programmet med sex på tv för här knullades de hej vilt i tv och partner byttes kväll från kväll!
Åter till viktigare saker...
Hämtade hem mina Leopard Uggs idag!Fett coola.
HUndarna ville mest äta upp dom=)



SÖTAST!!!!!!!

Haft kort dag ida med varu upplockning och inventering..Tänkte att eftersom jag ska gå på stan en snabbis kan jag ju klä på mej annat än mjuka byxor, thisa och hoodie..

Helt omöjligt att fota med blixt..

Likaså omöjligt utan blixt....
Lyckan att få ha "vanliga" kläder på sej varade tills jag tog av mej jackan och inser att de e ta mej fan 15 grader inomhus. Så på åkte myspys byxorna, ull tofflorna och sweat jackan=)
Nu var min plan att ta en prom..Men tydligen ere närmare 20 grader kallt ute och jag svär åt kylan bara den lilla stund jag kissar hundarna ute. Så funderar på att kleta på två ansiktmasker?=)
En grovrengörande och en återfuktande!
En kopp te på de och vi har en mys kväll=)
Kram på er!



Kommentarer
Lotta

Jag diggar dina uggs, jäkligt coola Mia :)

2010-02-04 @ 14:02:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0