Sommar....pleazee

hmm Idag kan man inte göra annat än att klä på sej den mysigaste huv tröjjan och gräva in sej i ett par lång jalingar!!

FY FAN SÅ KALLT!!!!!!!!!!
Steg tungt upp kring 9 imorse då jag måste in till stan å lämna tillbaka en topp samt köpa Eriks födelsedags presenter!!Skäggiga mannen fyller ju 28 år på lördag=)

Hittade bra gåvor=)
Och ännu mera saker till mej=)=)=)
Vero Moda har halva reapriset i nästan hela butiken så jag shoppade lös på ett par gråa jeans leggins med skinn revärer 134.50:-, kofta svart 99:-, brunt linne 24.59:-, grå leopard sjal 49:- och ett par örhängen för 20 spänn.
Det e ta mej fan löjligt billigt!Till och med så billigt att jag kunde ha råd fynda mej en randig topp i grå svart från hm för 49:-.
För att vara RIIIIKTIGT extra ekonomisk när jag ändå höll på så köpte jag mej en ansiktstvätt från Rusta för
GENTLE CLEANSING CREAM24.50:- (Nivea) istället för min favorit från Biotherm som går lös på 230:-.......
Bra shopping dag ida!!!=)
I och med shopping ruset så kändes dagen på jobbet strålandes!!
Fick mkt gjort men är än inte klar!!Lite ombygge till bara=)
Kul att bygga och grejja!
EN annan "rolig" grej är när jag igår inser att pappret som ligger halft uppätet på golvet inte är från ett tidningsblad som vi har som "kiss" papper till Alvin utan det är ett paket avi som jag nu inte har någon aning om vart jag ska hämta den, vad det är eller vem det är ifrån???=/


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0