Vi drar till Fjällen.....Fest hela kvällen!!!=)

Imorgon går kosen. Men först ett stopp i Övertorneå sen lördag drar vi mot Dundret och åker snowboard..
Fast jag har mer siktat in mej på afterski´n=)

Sen övernattning i nattavara.

Dagens måste idag var ett par handskar att åka i snön med..
Började med att jag hittade ett par rosa sockar på stadium..under låg ett par rosa handskar för 19:-
Vilket klipp!!!!!Nu syns jag ju i snön=)=)
Vidare mot övre plan och fyndade en randig rosa Bula mössa.
FUnderade..hmmm... rosa och min gröna jacka kanske inte passar så bra ihop??
Så knatade in på Intersport i hopp om att hitta en svart skid jacka..
Kom därifrån med en rosa skidjacka med svarta detaljer..
haha jag spårade totalt idag!!

Totally PINK!
Men nöjd äver inköpen iafl!!!=)Hoppas nu bara jag ser snygg ut i de!
Inte bara nöjd över att inköpen matchar..För vad fick jag inte av Erik på alla hjärtans dag om inte en
ROSA FLEECE TRÖJA!!!!!!!!!

Älskling köpte då även en grön mössa som sku passa till min gröna jacka som faktiskt får ligga på hatt hyllan denna weekend=)

Övriga iklöp idag blev en vår/sommar topp från Bik Bok och ett par *bling* örhängen=)

Bytte en tröjja, grå/svart mot en grå/grön..Gillar ju grönt=)..
Samt en jävla massa ÖL!!!
Bästa av allt Idag är att jag nu ÄNTLIGEN fått en tid att göra klart min tatuering på vaden!!!JIHIIIIHOOO

Nä nu ska jag hjälpa Älsk att städa lite plock åså packa..
God dägens!!



Kommentarer
Tesa

Du kommer va snyggast i backen med dit kit :) Riktiga fynd!! Trevlig helg i fjällen!!

2010-02-26 @ 08:48:40
Mia

nåååå så söt å snäll de e=)

2010-02-26 @ 13:22:12
URL: http://miahh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0