Dressed in Pink??

Igår tvättade jag.........
Att jag då faan skulle lyckats färga hälften av kläderna kräk rosa är ju en annan femma???

Brukar tvätta ljusgrått, rosa och rött ihop utan problem.
MEN...
Enbart om alla plagg redan är tvättade minst en gång innan så exp dpm röda plaggen redan fällt sin värsta färg..
Så bra lyckades jag alltså inte igår då jag kastade i min röda Paschmina sjal som färgade allt i maskinen corall rosa..=(..snyft..min fina beiga/rosa Monki tröjja är nu enbart rosa=(..
Trosor, sockar ja ALLT!
MEN..
Nu får jag ju en anledning till att SHOPPA NYTT!!!!!!!!!!!!!!!=)
Så jag gråter inte hehe
Tjo Hejs!!!=)


Kommentarer
Anonym

sånt som händer =).... men tur att de inte var mina kläder =) puss puss !

2010-01-21 @ 21:36:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0