En halv dagens Outfit!


Vad hände????

Lite suddigare bild..Men har på mej favorit tröjjan från Zara  som jag tyvärr nästan tvättade sönder sist då alla nitar trillade loss=(..Klant AS!
Till de mys cardigan (ej på bild) från VeroModa=)
Jeans HM..Idag är jag Budget!
Eller oftast måste jag ju säga=)
Nyss har de just varit förbi en kvinna med hennes dotter och kollat på valparna.
Dottern var hel go å söt och Donna gillade henne..(hon hatar barn annars) så vi får hoppas att dom tar en valP=)
Ikväll ska Erkki på hockey så jag flyr min kos till mor å styvfar å äter lite grekisk middag å bläddrar i tidningar.
En soft helg..Inga Konstigheter=)
ska jag göra kaffe nu då Erik e på väg hem med Go fika från Börje Ohlssons Cafe..
Mumma mysss=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0