Fredags kväll!!

Igår kväll bjöd vi hem Karin och Gotland på middag.
Det bjöds på Quorn lasange med tomat sås bas och sedan en ost sås gjord på ricotta, soltorkade tomater och spenat..
Det blev över förväntan super gott!!!
Till de hade dom med sej en stor flaska rött vin. Kunde inte passat bättre till=)
Efterrätten blev en äppelpaj vi hittade i frysen åså gjorde jag min första vaniljsås någonsin..
Gillar varken äppel paj eller vanilj sås..Men försöker börja gilla de men det var lika äkligt denna gång=)
Efter de så slingade jag om Karins hår med folieslingor då vi innan nyår försökte oss på slinghättan men med ett illa resultat haha..Nu blev de fint iafl=)
Nu ligger jag och gosar med"barnen". Ska hoppa in i duschen och åka till morsan å hälsa på då de va aldeles för längesen..E grymt sugen på kaffe såå hej Svejs!!

Så här mysigt har vi de om morgorna=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0