Fridis födelsedags fest!!!

Bästa kvällen på länge=)
Samlades kring 16 på Nautilus då vi började dricka öl och doppa oss.
Sen var de lekar..Där vi skulle simma 25 meter (1 längd)....sen ett uppdrag i slutet av längden åså simma tillbaka,,mittt uppdrag var att dricka upp en öl snabbast..
Inga problem trodde jag men man va fan rätt slut när man hoppat upp ur vattnet och skulle hämta andan och häva i sej en öl..sen fick jag så ont i magen av ölen att jag knappt tog mej ned i vattnet..
Men hur som helst så vann vi den grenen=)
Efter badet så bastade vi tjejjer med ansiktsmasker och hade massa tjej snack..hur mysigt som helst=)
kl 20 vare dags för pizza och sen var de tävlingsgren 2.
Vi fick lyssna på finska låtar omgjorda då åså sku vi skriva vilken artist/grupp och låt.
Vi va ju fan grymma men vann tydligen inte så vi överklagade hahaha...eller vann vi??jaja haha
sista grenen vad Jeopardy...Fast frågor om frida och uppdrag..
jag fick köra power walk maskinen snabbast jag kunde sen höll jag på att svimma och fick blodsmaki munnen=)
Vi loosade i sista deltävlingen och kom därmed två av alla..
MEN..
Jag fick ett hederspris då jag kämpade på så bra i walking grenen samt för bra gruppanda=)hehe
Enligt mej själv=)
Blev sen utgång då vi inte kunde bestämma om vi skulle gå på Corner eller All star.
När vi väl bestämmt oss för Corner så tog dom bara in 3 pers för de va så fullt..
ÅSå kön som var kort till All star innan hade nu flitigt fyllts på..
Men väl inne så fick vi ett stort bord där vi hängde med allt ¨å alla.
Träffade massa gamla skol kamrater och pratade massa härliga minnen=)
Idag har jag knappt tagit mej upp från sängen...
Magen kurrade så va tvungen till slut..
Idag är jag törstig som FAN..Inte bakis alls..gjorde ett smart drag igår och köpte 4 melan öl och 2 starköl..bra drag Mia=)=)mkt bra=)
Hundarna är hos Linus oh Sussie..tomt som fan här hemma utan dom=(..men jag är föööööööör trött för att promma iväg i de här vädret...
bilder  kommerrrrrr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0