Frysigt!!brr

PRECIS när man fått på sej understället så plingar Karin och Gotland på dörrn..
Kommer in med röda näsor och säger att de e fan SVIN kallt ute=/..
Så de blev te fika istället här hemma med valp mys=)
Viting fick sej en skönt plats mellan de två och trivdes som fisken i vattnet=)


Brunis som tidigare var lika korthårig som Viting har nu fått tjockare och längre päls=)
Tror han blir en page..hehe


Doggsen på en prommis idag=)

OJ!!!!!!!!!!!!
Hahaha jag e ju så glömsk..HAha...
Skulle precis skriva att jag idag har bakat bröd när jag kommer på att HELVETE brödet är ju kvar i ugnen!!!
Men tror de gick bra iafl=)
Får käka den som hårdbrö annars.
Till middag har jag iafl bakat nyttigt hamburgerbröd gjort av bla grahamsmjöl, solrosfrön och linfrön.
Till de har jag gjort kycklingfärs hamburgare med mozarella ost och avocado på..Mumma!=)
Under maten satte jag då alltså in det sista brödet..
Solrosbröd med dinkel i ugnen som jag glömde bort.
Som tur var skulle de vara i över 35 minuter så blev nog inte allt för brännt=)
Nu är det dags för lite Göta Kanal på tv...
Pösss


Kommentarer
Lotta

Alltså gud vad dom är söta nu parar jag min chihuahua också så jag får mysa med såna där gosingar!! :)

2010-01-07 @ 02:37:14
URL: http://lottisch.blogg.se/
smäm

aw, vilka sötingar.

2010-01-08 @ 00:37:50
URL: http://smam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0