Hahaha Erik har gjort efterrätt idag=)

Gluten fri Vanilj kaka i micron!!!
Man satte i 30ml mjölk och 30 ml olja i bunken som man fick med pulvret.
Skakade och in i micron några minuter tills den höll på att svämma över.
Resultatet blev..........:

Hahaha fast jag tycker att bilden är lite vilseledande då resultatet inte är ett dugg likt förpackningen=)
Liksom vart e glasyren??=)
Kakan var god fast äklig och väldigt likt en disksvamp i formatet och konsistensen..
Nu ska vi mumsa i oss chips å dipp eftersom vi inte rörde de igår då vi slocknade i soffan!!
Chirras för slanten!!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0