I Loove my Chihuahua Puppies!!!!!!!=)

Har haft svårt att ta mej från soffan idag..
Brunis, Viting, Donna och stor Brun har hållt mej hjärteligt sällskap=)

Men sen blev jag ju svårt kissnödig så la valparna på hundbädden och kunde inte ta mej därifrån heller hur jävla SÖTA är dom Inte!!!!!!!!!!=)


Nu ska Bejban se hockeyn, peta sej i näsan och jag ska skura liill toan!Kanske tom sy ett par gardiner till köket??tråkigt men ett måste trots allt..
Jobb på Lindex blev de idag..Kul att få ta på sej ett ansikte och riktiga kläder..
Desto skönare att ta av sej dom när man kommer hem åoch på med mina "riddare" tjocksockar som Erik kallade dom ida!
Fick inköpt tre trollor, syyoos?hårspray, loreal foundation och två ansiktsmasker hem.
NU ska jag bli vacker=)
Imorgon ska jag träffa Friis efter jobbet..
Om nu inte vindarna tar mej..Wiehpi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0