Idag har jag...

Idag har jag..
*Sovit till efter kl 12.
*Ätit frukost kring halv två.
*Myst med Alvin som sovit i min tröjja.

*Satt på valparna halsband/(mitt nitarmband) så dom ska börja vänja sej..Brunis kliar sej som bara den=)

*Skottat balkongen så jag kan börja "pott" träna doggsen och slippa springa ner 6 våningar så fort dom ska bajja.



*Skurat golvet från all doggy pee då dom missat kissa på tidningarna.
*Skruvat och fixat i lill toan som nu är vit istl för gul=)
*Börjat klura i köket som ska få tema oranget. Nya gardiner ska sys osv.
*Bajban kommit hem åså har vi flottat pizza...igen=)
*Prommat till willys och köpt tre dagars luncher..micro mat ala
weight watchers.
*Solat på Sun tan.
*Klunckat i mej massa Fanta.
Tur man har ett tungt arbete så man bränner bort lite kalorier till veckan =)
Nu äre go nattt!!!


Kommentarer
Tesa

Fy fan va söta dom är dina små troll.... Ojoj vad jag skulle vilja ha :) Förresten, vars är det du jobbar mer än på Lindex? Kram

2010-01-25 @ 10:41:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0