LÖrdags kvällen som vaaaaar

Igår levde jag i princip på fika..
Först hos Linus å Sussie..

Sen blev de kladdkaka hos Elli och Johan...

Åkte dit med Karin å Gotland och på vägen hem konstaterade jag att jag inte bakis flottat nå idag då jag var för trött för att gå till Harnet och beställa pizza...
Gotland var oxså sugen på pizza men enligt Karin måste man vara bakis för att äta pizza men de var ju inte dom..Så på vägen hem blev jag hungrig å fick ett sånt pizza cravings att vi stannade på Statoil och jag å gottis fick oss micro pizza från öjebyn??s bageri.
Så klämde i mej en pizza så där härligt kring kvart i tolv på natten hehe men så jävla gott var de=)
En skål chips ¨på de sen gick vi å sov!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0