Nu är det år 2010

Hade man kollat på filmer för 20 år sedan hade världen år 2010 bestått av flygande bilar och robotar typ haha och här sitter vi nu och har utvecklats i massor dock inte så mkt som man trodde förr=)
Det är iafl Nyårsdagen ida och jag är inte ett dugg bakis.
Nyårsafton spenderade vi ett gäng i rutvik hos Elli och Johan.
Mkt trevligt.
Glömde så klart kameran där men den ska hämtas sen=)
Kollade just igenom bilderna från julen och festen hos Tepsa på juldagen..
Måste ha varit päcked eller nå för så dåliga bilder har jag aldrig skådat.
Eller så var folket bara kamera skygga?=)
Men jag bjuder på några få.





Update Nyårsafton kommer senare när kameran är i min tillvaro!
Nu måste jag koka kaffe och äta lite julkola innan jag somnar!!!!!!!!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mia

Mina hjärtan och jag.... Mitt liv med Sambon Fredrik, våran dotter Emilia och chihuahuorna Tingy och Donna.

RSS 2.0